Krajowy Telefon Interwencyjny KAS

Krajowy Telefon Interwencyjny KAS został uruchomiona na początku maja 2018 roku. Narzędzie to pozwala na przyjmowanie przez urzędników informacji dotyczących m.in. naruszeń przepisów prawa podatkowego oraz celnego. Co więcej, oprócz Krajowego Telefonu Interwencyjnego, z przedstawicielami KAS można się również skontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej. Obydwa kanały kontaktu mają posłużyć zarówno uszczelnieniu systemu podatkowego, jak i poprawie działania organów skarbowych.
Krajowy Telefon Interwencyjny KAS

1 maja 2018 roku uruchomiono Krajowy Telefon Interwencyjny KAS

Walka z wyłudzeniami VAT to jedno z głównych zadań Krajowej Administracji Skarbowej. Urzędnicy wykorzystują do tego różnego rodzaju narzędzia, które pozwalają na coraz skuteczniejsze kontrolowanie polskich przedsiębiorców. Nie dziwi więc fakt, że 1 maja 2018 roku uruchomiono również Krajowy Telefon Interwencyjny KAS. Wspomniana infolinia służy m.in. do zgłaszania naruszeń przepisów prawa podatkowego.